Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Ανέκδοτο: Ο Παπανδρέου..(και) ο κλέφτης..

    Μια μέρα ένας κλέφτης γύριζε στους δρόμους ψάχνοντας να βρει κάποιον να ληστέψει. Ήταν φανερό στις εκφράσεις του ότι δεν ήταν επαγελματίας και ένιωθε πολύ άσχημα γι 'αυτό που πήγαινε να κάνει.Είχε περάσει η ώρα χωρίς να καταφέρει να βρει το ιδανικό θύμα με αποτέλεσμα ν' αρχίσει να τρελένεται. Ξαφνικά βλέπει μπροστά του έναν καλοντυμένο άνθρωπο.
    Χωρίς καν να πολυκοιτάξει αποφασίζει να μην χάσει την ευκαιρία και πηγαίνει προς το μέρος του ανυποψίαστου περαστικού. Βγάζει ένα πιστόλι και ακουμπώντας το στο πρόσωπό του λέει:

- Δώσε μου αμέσως όλα τα λεφτά σου!!

Ο άγνωστος άντρας φανέρα απορημένος του απαντάει:

- Τι λες ρε; Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;; Ο Παπανδρέου..

Τότε ο κλέφτης ανακουφισμένος και απαλαγμένος από τις τύψεις του φωνάζει:

- Ε, καλά τότε δώσε μου όλα τα λεφτά μου!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου