Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Φράσεις έντεκα μεγάλων ανδρών λίγο πριν πεθάνουν..


1)«Μη μου τους κύκλους τάραττε». Απευθυνόμενος στον Ρωμαίο που τον σκότωσε, ενώ έκανε κύκλους στην άμμο για να λύσει μαθηματικά προβλήματα.
Αρχιμήδης, 287-212 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας μαθηματικός & πανεπιστήμων

2) Τω κρατίστω -στον καλύτερο-. Υπόδειξη για το ποιος θα γινόταν διάδοχος του.
Μέγας Αλέξανδρος, 356-323 π. Χ.

3) « Και συ τέκνον Βρούτε»; Στο φίλο του Βρούτο που συμμετείχε στην συνωμοσία και στην δολοφονία του.
Ιούλιος Καίσαρ, 101-14 π.Χ, Ρωμαίος στρατηγός & ύπατος

4) «Αλίμονο, τι μεγάλος καλλιτέχνης χάνεται».
Νέρων, 37 - 68 μ.Χ., Ρωμαίος Αυτοκράτορας

5) « Ήμουν το παν και αυτό δεν είναι τίποτα».
Αλέξανδρος Σεβήρος, 208-235 μ.Χ., Ρωμαίος αυτοκράτορας

6) «Για δες καιρό που διάλεξε ο Χάρος να με πάρει, τώρα που ανθίζουν τα κλαδιά και βγάζει η γη χορτάρι».
Αθανάσιος Διάκος, 1788-1821,  Ήρωας της ελληνικής επανάστασης


7) «Δεν χρειάζεται να συγχωρήσω τους εχθρούς μου, γιατί τους έχω σκοτώσει όλους».
Ramón María Narváez, 1800-1868, Ισπανός στρατιωτικός & πολιτικός

8) « Πρόσβαλα το Θεό και την ανθρωπότητα που η δουλειά μου δεν έφτασε την ποιότητα που θα ‘πρεπε να έχει».
Λεονάρντο Ντα Βίντσι, 1452-1519, Ιταλός σοφός

9) « Γιατί κλαίτε; Φανταστήκατε μήπως ότι ήμουν αθάνατος;»
Λουδοβίκος XΙV, 1638-1715, Γάλλος βασιλιάς


10) «Αγαπητέ μου, δεν είναι η ώρα τώρα να κάνω εχθρούς». Απαντώντας στην παρότρυνση του ιερέα να αποτάξει το σατανά.
Βολταίρος, 1694-1778, Γάλλος Φιλόσοφος και Συγγραφέας


11) «Αρχιστράτηγος…»
Ναπολέων Βοναπάρτης, 1769-1821, Γάλλος στρατηλάτης & αυτοκράτορας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου